Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ολοκληρώθηκε το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της PINK WOMAN


Ολοκληρώθηκε από την Altec Software το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της PINK WOMAN   http://www.pinkwoman-fashion.com 



Η εταιρεία ενδυμάτων Pink Woman ιδρύθηκε το 2004 στη Βόρεια Ελλάδα και κατάφερε σταδιακά να αποκτήσει μια σημαντική παρουσία τόσο στη χονδρική, όσο και τη λιανική αγορά. Σήμερα, το δίκτυο της  Pink Woman αριθμεί:
11 ιδιόκτητα μαγαζιά, 300 «corners» σε «shop-in-shop» και πάνω από 54 franchises σε κεντρικά σημεία και μεγάλα εμπορικά καταστήματα.
Το νεανικό και δυναμικό της σήμα έχει πλέον σημαντική παρουσία σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα επικοινωνεί online με το ATLANTIS ERP, μπορεί να αποστείλει δεδομένα και να παραλάβει παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο καλύπτει πλήρως τις λειτουργίες ενός σύγχρονου B2C καταστήματος. Παρέχεται δυνατότητα προεπισκόπησης των προϊόντων σε όλα τα διαθέσιμα χρώματα / μεγέθη καθώς και online παρακολούθησης της εξέλιξης της παραγγελίας σας. 

Προτείνονται ακόμη προτάσεις ένδυσης σύμφωνα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή που βρίσκεστε εκείνη τη στιγμή!

Η δραστηριοποίηση της Altec Software στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί στρατηγική επιλογή και θα ακολουθήσουν νέες ενδιαφέρουσες υλοποιήσεις.

Ήδη, οι κάτοχοι Xline ERP όπως και Atlantis ERP, έχουν τη δυνατότητα της ανάπτυξης του δικού τους site (εταιρικού, B2B ή B2C) σε απλά βήματα, μέσα σε μια μέρα, με πλήρη διαχείριση αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή. 

Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες μας για περισσότερες πληροφορίες. 

Σε λειτουργία το νέο e-shop της STOP AEBE

Ολοκληρώθηκε από την Altec Software το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της STOP ΑΕΒΕ http://www.stop.com.gr Η STOP δραστηριοποιείται στο χώρο των μέσων ατομικής προστασίας από το 1979.

Ανέβηκε το νέο μας website!

Η STOP είναι μια δυναμική επιχείρηση που εξειδικεύεται στο χώρο των Μέσων Ατομικής Προστασίας. Βρίσκεται στην καρδιά του Πειραιά, στο κέντρο της ελληνικής ναυτιλίας. Ιδρύθηκε πριν από 30 χρόνια βασισμένη σε μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση κατασκευής δερμάτινων γαντιών και εξελίχθηκε στον ηγέτη της αγοράς προσφέροντας λύσεις ατομικής προστασίας σε ένα ευρύ πελατολόγιο διεθνώς. Η STOP συνδυάζει άψογα το κατάλληλα εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό έτοιμο να προσφέρει λύσεις και εξειδικευμένο εξοπλισμό ασφαλείας για κάθε περίπτωση. Η σημασία στη λεπτομέρεια παντρεύεται με τα άριστης ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες και σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία κάνουν τη Stop τον κατάλληλο συνεργάτη για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη σύγχρονη αγορά του 21ου αιώνα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα επικοινωνεί online με το ATLANTIS ERP, μπορεί να αποστείλει δεδομένα και να παραλάβει παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο καλύπτει πλήρως τις λειτουργίες ενός σύγχρονου B2C καταστήματος. Παρέχεται δυνατότητα προεπισκόπησης των προϊόντων σε όλα τα διαθέσιμα χρώματα / μεγέθη.

Η δραστηριοποίηση της Altec Software στο χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων αποτελεί στρατηγική επιλογή και θα ακολουθήσουν νέες ενδιαφέρουσες υλοποιήσεις.

Ήδη, οι κάτοχοι Xline ERP όπως και Atlantis ERP, έχουν τη δυνατότητα της ανάπτυξης του δικού τους site (εταιρικού, B2B ή B2C) σε απλά βήματα, μέσα σε μια μέρα, με πλήρη διαχείριση αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή. 

Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες μας για περισσότερες πληροφορίες. 

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Atlantis / Xline on android ver. 2.0


Στην έκδοση 2.0 της εφαρμογής Atlantis / Xline on android προστέθηκαν τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

1)    Καταχώρηση εισπράξεων (μετρητά, επιταγές)
2)    Αποστολή με e-mail φορμών συναλλαγών (ευκαιρίες πώλησης, προσφορές, παραγγελίες και εισπράξεις) που καταχωρήθηκαν μέσω της συσκευής android.
3)    Αποστολή δυναμικά διαμορφωμένων κειμένων word, μηνυμάτων SMS, e-mail templates, με στοιχεία συναλλαγών που καταχωρήθηκαν μέσω της συσκευής android
4)    Προβολή σε χάρτη όλων των διευθύνσεων ενός πελάτη (έδρας, παράδοσης, υποκαταστημάτων, επαφών CRM κλπ)
5)    Οδηγίες μετάβασης μεταξύ οποιωνδήποτε δύο σημείων ή μεταξύ μιας θέσης και του σημείου που βρίσκεται ο χρήστης της συσκευής
6)    Δυνατότητα ενημέρωσης των στιγμάτων των διευθύνσεων ενός πελάτη με τη βοήθεια του GPS της συσκευής android.
7)    Βελτιωμένη διαχείριση αποσυνδέσεων και καθυστερήσεων δικτύου
8)    Η εφαρμογή είναι μεταφρασμένη στα Αγγλικά και στα Ρουμάνικα

Σημ. I Για τα παραπάνω νέα χαρακτηρίστηκα απαιτούνται οι εκδόσεις : Atlantis 2640+ / Xline 86+

Σημ. ΙΙ Λεπτομερή περιγραφή των παραπάνω θα βρείτε στα έντυπα εφαρμογών android “Οι πελάτες μου” και “Ρυθμίσεις” που βρίσκονται στο intranet

Σημ. ΙΙΙ Τα δεδομένα demo έχουν εμπλουτιστεί με την κατάλληλη παραμετροποίηση για την αποστολή e-mail και με τα κατάλληλα δεδομένα για προβολή διευθύνσεων του πελάτη “Altec Software” στο χάρτη.

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ


Στα πλαίσια της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη προδημοσίευση από το Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, προκήρυξης δράσης, για την ενίσχυση Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους τομείς Μεταποίησης - Τουρισμού - Εμπορίου - Υπηρεσιών.
Η προκήρυξη της συγκεκριμένης δράσης γίνεται στο πλαίσιο των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013 και στόχος της είναι η ενίσχυση επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδύσεων προσανατολισμένων στην καινοτομία, το περιβάλλον και τις τεχνολογίες πληροφορικής.
Η προκήρυξη αφορά τόσο υφιστάμενες όσο και υπό σύσταση επιχειρήσεις στις δώδεκα περιφέρειες της χώρας, το ποσοστό επιχορήγησης κυμαίνεται από 40% έως 60% και ο διαθέσιμος προϋπολογισμός δημόσιας δαπάνης ανά περιφέρεια είναι:
  • Μακεδονία- Θράκη: 22.500.000,00 €
  • Κ. Μακεδονία: 90.000.000,00 €
  • Δ. Μακεδονία: 22.500.000,00 €
  • Ήπειρος: 22.500.000,00 €
  • Στερεά Ελλάδα: 18.000.000,00 €
  • Θεσσαλία: 22.500.000,00 €
  • Ιόνια: 22.500.000,00 €
  • Δ. Ελλάδα: 22.500.000,00 €
  • Β. Αιγαίο: 22.500.000,00 €
  • Ν. Αιγαίο: 15.000.000,00 €
  • Κρήτη: 22.500.000,00 €
  • Αττική: 130.500.000,00 €
Από το διαθέσιμο προϋπολογισμό κάθε περιφέρειας το 70-80% θα διατεθεί για υφιστάμενες επιχειρήσεις ενώ το 20-30% για νέες και υπό σύσταση επιχειρήσεις.
Ο προϋπολογισμός κάθε επενδυτικής πρότασης μπορεί να είναι:
  • από 20.000 € μέχρι 100.000 € (Εμπόριο)
  • από 20.000 € μέχρι 100.000 € (Υπηρεσίες)
  • από 30.000 € μέχρι 300.000 € (Μεταποίηση)
  • από 30.000 € μέχρι 300.000 € (Τουρισμός)
Στις επιλέξιμες δαπάνες μπορούν να συμπεριληφθούν
  • Κτιριακές Εγκαταστάσεις
  • Μηχανολογικός Εξοπλισμός
  • Εξοπλισμός Πληροφορικής & Λογισμικό
  • Εγκαταστάσεις και εξοπλισμός προστασίας του περιβάλλοντος και εξοικονόμησης ενέργειας
  • Συστήματα Αυτοματοποίησης
  • Προβολή & Προώθηση
  • Αμοιβές Συμβούλων
Για την κάλυψη της ιδιωτικής συμμετοχής, ο δυνητικός δικαιούχος της ενίσχυσης μπορεί να χρησιμοποιήσει ιδίους πόρους ή/και μεσομακροπρόθεσμο επιχειρηματικό δάνειο ειδικού σκοπού με παράλληλη χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως εγγύηση μέσω ΕΤΕΑΝ ή επιδότηση επιτοκίου του δανείου ειδικού σκοπού.
Ο δικαιούχος της ενίσχυσης έχει δυνατότητα αιτήματος προκαταβολής μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, το ύψος της οποίας μπορεί να ανέλθει έως και σε ποσοστό 60% του ποσού της επιχορήγησης.
Η καταβολή της δημόσιας επιχορήγησης γίνεται σε μία ή δύο δόσεις με αντίστοιχη υλοποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου και μετά από επιτόπια πιστοποίηση.
Ολόκληρο το κείμενο της προδημοσίευσης μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.
Τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE καθώς και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της παραμένουν στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Μετάβαση στο νέο «ATLANTIS E.R.P.»


Η ALTEC SOFTWARE, πάντα πρωτοπόρα στο να ενσωματώνει άμεσα στις εφαρμογές της τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες λειτουργίες και διαχειρίσεις, κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2011 το νέο «ATLANTIS E.R.P.», το οποίο γνώρισε ιδιαίτερα εντυπωσιακή υποδοχή τόσο από το δίκτυο συνεργατών της όσο και από όλους εσάς.
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνεται ένας χρόνος από την κυκλοφορία του νέου «ATLANTIS E.R.P.» και το μεγαλύτερο μέρος των συμβεβλημένων πελατών, έχει ήδη ολοκληρώσει με απόλυτη επιτυχία την μετάβαση στη νέα εφαρμογή καθώς αυτή διατηρεί πλήρη συμβατότητα με τις παλαιότερες εκδόσεις του «ATLANTIS II E.R.P.», ώστε η μετάβαση να γίνεται χωρίς να χρειάζονται πολύπλοκες & χρονοβόρες διαδικασίες (1).
Στις αρχές Απριλίου θα κυκλοφορήσει η τελευταία έκδοση της εφαρμογής «ATLANTIS II E.R.P.» και από το σημείο αυτό και μετά, όλες οι νέες δυνατότητες, οι νέες διαχειρίσεις και οι φορολογικές αλλαγές, θα ενσωματώνονται αποκλειστικά στο νέο «ATLANTIS E.R.P.».
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας και προγραμματίστε μαζί του την ημερομηνία μετάβασης της δικής σας εγκατάστασης.
Σας υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό, ότι όλοι οι πελάτες «ATLANTIS E.R.P.» που έχουν σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης, δικαιούνται ΔΩΡΕΑΝ αναβάθμιση της εφαρμογής τους στο νέο «ATLANTIS E.R.P.».
(1) Η μετάβαση της εγκατάστασής σας από παλαιότερη σειρά της εφαρμογής «ATLANTIS E.R.P.», κρίνεται απαραίτητο να γίνει σε συνεργασία με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σας ή με τα τμήματα υπηρεσιών της ALTEC SOFTWARE.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.


Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Νέες δυνατότητες των εφαρμογών «ATLANTIS E.R.P.» και «xLINE E.R.P.»


Η ALTEC SOFTWARE, πάντα πρωτοπόρα, ενσωματώνει άμεσα στις εφαρμογές της τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες λειτουργίες και διαχειρίσεις, ώστε οι πελάτες της να έχουν πάντα συγκριτικό πλεονέκτημα.
Στις τελευταίες εκδόσεις των εφαρμογών «ATLANTIS E.R.P.» και «xLINE E.R.P.» έχουν προστεθεί δύο νέες δυνατότητες στην ενότητα των «Λιανικών Πωλήσεων» οι οποίες επιτρέπουν σε επιχειρήσεις που λειτουργούν με καταστήματα λιανικής, την ασύγχρονη μεταξύ τους επικοινωνία και ενημέρωση.
Διαχείριση Λιανικών Πωλήσεων
Το σημαντικότερο χαρακτηριστικό ενός υποσυστήματος λιανικών πωλήσεων είναι η απρόσκοπτη λειτουργία του. Σημαντική όμως παραμένει και η ανάγκη της on-line επικοινωνίας των καταστημάτων πώλησης με το κεντρικό πληροφοριακό σύστημα, τόσο για άντληση δεδομένων τελευταίας στιγμής όπως είναι νέες τιμές, εκπτώσεις, προσφορές κλπ, όσο και για άμεση ενημέρωση του κεντρικού συστήματος με τα στοιχεία πωλήσεων, εισπράξεων κλπ.
Με την ραγδαία εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών, η απρόσκοπτη on-line λειτουργία έχει εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό αλλά όχι απόλυτα. Με τις εφαρμογές «ATLANTIS E.R.P.» και «xLINE E.R.P.», προσφέρονται δύο εναλλακτικοί τρόποι που εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος ακόμη και σε στιγμές που το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο παρουσιάζει δυσλειτουργίες.

Λιανική On-Line / Off-Line
Το σύστημα του καταστήματος λειτουργεί On-Line και μόλις διαπιστώσει πρόβλημα στην επικοινωνία του με το κεντρικό σύστημα περνάει αυτόματα σε κατάσταση λειτουργίας Off-Line. Με την αποκατάσταση της βλάβης επανέρχεται αυτόματα η On-Line λειτουργία μεταφέροντας ταυτόχρονα όλα τα δεδομένα που δημιουργήθηκαν κατά την Off-Line λειτουργία, στο κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα.
Λιανική Off-Line / On-Line
Σ' αυτή την παραλλαγή, το σύστημα του καταστήματος λειτουργεί Off-Line, μεταφέροντας ασύγχρονα όλα τα στοιχεία που δημιουργούνται στο κεντρικό υπολογιστικό σύστημα. Η μεταφορά των στοιχείων πραγματοποιείται αθόρυβα στο παρασκήνιο, όσο υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση. Κατά τις στιγμές που η σύνδεση με τα κεντρικά διακοπεί για οποιοδήποτε λόγο, τα προς μεταφορά στοιχεία συσσωρεύονται και μεταφέρονται σταδιακά μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση, χωρίς να προκαλούν καθυστερήσεις στις συναλλαγές που καταχωρούνται εκείνη τη στιγμή.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE, στα τηλέφωνα 212.6877000 και 2310.595600.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Η πρώτη εφαρμογή χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης τοπικής αυτοδιοίκησης για συσκευές με λειτουργικό Android από την Altec Software



O Τομέας Ερευνητικών Προγραμμάτων της Altec Software, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος DIEGO (www.diego-project.eu) ανέπτυξε την πρώτη εφαρμογή χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης τοπικής αυτοδιοίκησης για συσκευές με λειτουργικό Android. Την εφαρμογή μπορεί να την κατεβάσει δωρεάν ο καθένας από τον ιστότοπο market.android.com . Η εφαρμογή αφορά σε υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν στους πολίτες με μόνη απαίτηση να διαθέτει κάποιος smartphone ή tablet με λειτουργικό Android.
Ο πρώτος Δήμος της χώρας που προχώρησε στη νέα εποχή είναι ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου του νομού Θεσσαλονίκης. Με την εφαρμογή αυτή ο δήμος έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει καινούριες και καινοτόμες υπηρεσίες στους πολίτες που θα μπορούν να κατεβάσουν αυτόματα από το κινητό τους.
Εκτός από υπηρεσίες γενικού ενδιαφέροντος δίνεται η δυνατότητα ο κάθε Δήμος να μπορεί να εξειδικεύει το προφίλ των υπηρεσιών του, δίνοντας παράλληλα έμφαση και σε ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού όπως τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, οι άνεργοι, οι μετανάστες, κ.λ.π.
Oι υπηρεσίες που μπορούν να υποστηριχθούν αφορούν μία ευρεία γκάμα από Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης οι οποίες προσφέρονται ήδη μέσω των Portals των Δήμων, αλλά και υπηρεσίες σύνδεσης με εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, κ.λ.π.
Γνωρίζοντας την ιδιαίτερα δυσοίωνη οικονομική συγκυρία πολλών Δήμων, η υιοθέτηση καινοτομιών παρέχει τη δυνατότητα σε όποιους Δήμους το επιθυμούν να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν νέες, καινοτόμες και άμεσα ανταποδοτικές υπηρεσίες.
Κατεβάσετε την εφαρμογή απευθείας από εδώ ή με αναζήτηση στο Android Market πληκτρολογώντας «ALTEC» ή «Kordelio-Evosmos on mobile»!