Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Atlantis E.R.P. - Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση Παραστατικών


Στο πλαίσιο της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στη νέα έκδοση της εφαρμογής «Atlantis E.R.P.» έχει προστεθεί η νέα υπηρεσία «Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση Παραστατικών».

Η ALTEC SOFTWARE πιστή στις δεσμεύσεις της, ενσωματώνει άμεσα στις εφαρμογές της τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες διαχειρίσεις, ώστε οι πελάτες της να έχουν πάντα συγκριτικό πλεονέκτημα.

Η υπηρεσία της «Ηλεκτρονικής Αρχειοθέτησης Παραστατικών» είναι διαθέσιμη καθ' όλη τη διάρκεια που η εφαρμογή καλύπτεται από Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης - Συντήρησης και αναστέλλεται χωρίς περεταίρω ενημέρωση, κατά τη διάρκεια που η εφαρμογή βρίσκεται εκτός σύμβασης.

Η «Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση Παραστατικών» με τη σειρά τα παρακάτω βήματα:
  • Δημιουργεί το παραστατικό σε μορφή pdf
  • Αποθηκεύει το pdf του παραστατικού σε προκαθορισμένο φάκελο
  • Συσχετίζει το αποθηκευμένο σε μορφή pdf παραστατικό με τη αντίστοιχη συναλλαγή
Οι παραπάνω λειτουργίες πραγματοποιούνται τόσο από εκτύπωση παραστατικών μέσω του φορολογικού μηχανισμού Altec Tax Manager όσο και από εκτύπωση παραστατικών απ' ευθείας σε φυσικό εκτυπωτή.

Περιγραφή των δυνατοτήτων της υπηρεσίας «Ηλεκτρονική Αρχειοθέτηση Παραστατικών» θα βρείτε ΕΔΩ.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα υπηρεσιών της ALTEC SOFTWARE, στα τηλέφωνα 212.6877000 και 2310.595600.