Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Τα νέα της Altec Software - Τεύχος 5


Cebit Bilisim Eurasia

Στο επίκεντρο των εξελίξεων της αγοράς πληροφορικής βρέθηκε για μια ακόμη φορά ο όμιλος ALTEC και ειδικότερα η θυγατρική ALTEC SOFTWARE, με τη συμμετοχή της στην έκθεση Cebit Bilisim Eurasia, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 2 Δεκεμβρίου 2012 στην Κωνσταντινούπολη. Η Cebit Bilisim Eurasia αποτελεί σταυροδρόμι συνάντησης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις τεχνολογίες αιχμής στην Ευρασία (Τουρκία, Νοτιανατολική Ευρώπη, χώρες του Ευξείνου Πόντου), την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Άπω Ανατολή και τις ΗΠΑ.
Σε μια έκθεση που συμμετείχαν 1.078 εταιρείες και οργανισμοί από 17 χώρες, η ALTEC SOFTWARE ήταν η μοναδική ελληνική εκπροσώπηση, γεγονός που καταδεικνύει τον πρωτοποριακό της ρόλο αλλά και τη φυσιογνωμία της ως καινοτόμου εταιρείας διεθνούς προσανατολισμού. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι, κατά τα τελευταία χρόνια, η ALTEC SOFTWARE αυξάνει διαρκώς το μερίδιό της στην αγορά, επιτυγχάνει κερδοφόρα αποτελέσματα και παραμένει μια οικονομικά υγιής και εύρωστη επιχείρηση.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, η ALTEC SOFTWARE παρουσίασε την κορυφαία εφαρμογή λογισμικού ATLANTIS E.R.P., η οποία αριθμεί χιλιάδες επιτυχημένες εγκαταστάσεις στην ελληνική αγορά και εκατοντάδες εγκαταστάσεις σε 3 βαλκανικές χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία και Αλβανία).
Το ATLANTIS, ως ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα για μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και οργανισμούς του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ανανεώνεται, αναβαθμίζεται και επεκτείνεται αδιαλείπτως ώστε να καλύψει και τις πλέον απαιτητικές ανάγκες.
Με τη συμμετοχή της στην έκθεση, η ALTEC SOFTWARE στοχεύει να διεισδύσει στις αναδυόμενες και ταχύτατα εξελισσόμενες αγορές της Ευρασίας, ιδιαίτερα της Τουρκίας. Το προϊόν είναι ήδη ώριμο και δύναται να ανταποκριθεί και να υπερκαλύψει τις ανάγκες αυτών των αγορών.




Νέες δυνατότητες προϊόντων
H Altec Software αξιοποιώντας διαρκώς τις σύγχρονες τεχνολογίες, προσφέρει εργαλεία που βοηθούν όλες τις διαδικασίες των επιχειρήσεων και ολοκληρώνει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες αναπτύσσοντας και διαθέτοντας συνεχώς νέες ενότητες.
Atlantis ERP & Xline ERP
Με την προσθήκη της νέας ενότητας "Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων", στις εφαρμογές ATLANTIS ERP και XLINE ERP, δίνεται η δυνατότητα σύνδεσης με τηλεφωνικά κέντρα Asterisk, εκτελώντας όλες τις λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου μέσα απο το ERP, κάτω απο ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας.
Βασικά Χαρακτηριστικά
  • Δομή χρηστών με συγκεκριμένα δικαιώματα επί των τηλεφωνικών κλήσεων
  • Λειτουργική κονσόλα τηλεφωνικού κέντρου
  • Διαχείριση πολλαπλών εισερχομένων κλήσεων και κλήσεων σε αναμονή
  • Δυνατότητα προώθησης κλήσης & λήψης προωθημένης        κλήσης με στοιχεία της συνομιλίας σε εξέλιξη καθώς και με όλα τα ενεργά στοιχεία του E.R.P.
  • Εύχρηστος τηλεφωνικός κατάλογος πολλαπλών επιλογών για τη δημιουργία εξερχομένων κλήσεων
  • Προγραμματισμός εξερχομένων κλήσεων και δυνατότητα σύνδεσης με το MyOutlook για υπενθύμιση.
  • Λειτουργία κλήσης εσωτερικού τηλεφωνικού αριθμού
  • Δυνατότητα δημιουργίας συναλλασσομένου (πελάτη E.R.P., πελάτη C.R.M., προμηθευτή, επαφής πελάτη, κλπ) αλλά και ενέργειας CRM, παραγγελίας πελάτη κλπ. κατά τη διάρκεια μιας κλήσης
  • Διαχείριση λοιπών επαφών που δεν είναι καταγεγραμμένες στα στοιχεία του ERP
  • Πλήθος προσχεδιασμένων εκτυπώσεων
  • Ανάλυση κλήσεων σε QlikView
Αναλυτική περιγραφή των δυνατοτήτων της ενότητας «Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων» θα βρείτε ΕΔΩ.




Κεφάλαιο ERP
Με το σύστημα Διαχείρισης πόντων (loyalty cards) το ΚΕΦΑΛΑΙΟ ERP έρχεται να καλύψει, με τον καλύτερο και αποδοτικότερο τρόπο, τις ανάγκες των πελατών που χρησιμοποιούν τις ενότητες λιανικών πωλήσεων.
Η εφαρμογή προσφέρει στους πελάτες της, τη δυνατότητα συλλογής πόντων και εξαργύρωσής τους, είτε με είδη, είτε με έκπτωση στην αξία του παραστατικού.
Η διαχείριση πόντων μπορεί να λειτουργεί για το σύνολο ή για μέρος των πελατών του καταστήματος, καθώς επίσης και για το σύνολο ή για συγκεκριμένα είδη. Παράλληλα προσφέρει εύκολη και άμεση πληροφόρηση ανά πελάτη για τα στοιχεία των κερδισμένων και εξαργυρωμένων πόντων.
Βασικά Χαρακτηριστικά
Υπολογισμός πόντων
·         Βάση ειδών
·         Βάση αξίας
·         και με τα δύο
Εξαργύρωση πόντων
·         Με έκπτωση
·         Με δώρα
Εκτύπωση πόντων
·         Συγκεκριμένου διαστήματος
·         Κατά πελάτη
Εύκολη παραμετροποίηση που καλύπτει πολλά διαφορετικά σενάρια.
Αναλυτική περιγραφή των δυνατοτήτων της νέας ενότητας «Διαχείριση πόντων» θα βρείτε ΕΔΩ.




Νέες εμπορικές συνεργασίες της Altec Software (e-Shop)
PINK WOMAN ΑΕ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΕΜΠΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ
To Atlantis e-Shop της Altec Software επέλεξε η PINK WOMAN, για την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-Shop), http://www.pinkwoman-fashion.com/
Η εταιρεία ενδυμάτων Pink Woman ιδρύθηκε το 2004 στη Βόρεια Ελλάδα και κατάφερε σταδιακά να αποκτήσει μια σημαντική παρουσία τόσο στη χονδρική, όσο και τη λιανική αγορά. Σήμερα, το δίκτυο της Pink Woman αριθμεί:
11 ιδιόκτητα μαγαζιά, 300 «corners» σε «shop-in-shop» και πάνω από 54 franchises σε κεντρικά σημεία και μεγάλα εμπορικά καταστήματα.
Η Pink Woman δημιουργήθηκε για τη νεανική γυναίκα που θέλει να ξεχωρίζει.
To Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop) σχεδιάστηκε από κοινού με την PINK WOMAN, λαμβάνοντας υπόψη, τις ιδιαίτερες εικαστικές και λειτουργικές ανάγκες της.
Σκοπός της εταιρείας ήταν, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα (e-Shop):
  • Nα δίνει τη δυνατότητα προβολής των προϊόντων, σε όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς, μέσα από τη συλλογή φωτογραφιών (Look Book).
  • Οι πελάτες μέσα από το Get the Look να μπορούν να συνδυάζουν τα είδη της αρεσκείας τους και να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook), αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του καταστήματός και επομένως τη συχνότητα αγορών.
  • Να ολοκληρώνονται με ευκολία οι παραγγελίες, και το αίσθημα ασφάλειας των πελατών να μεγαλώνει, μέσα από το ασφαλές περιβάλλον των μεγαλύτερων χρηματοοικονομικών οργανισμών.
Να συνδέεται το Ηλεκτρονικό Κατάστημα On Line με το Atlantis ERP, παρέχοντας ευκολία χρήσης στην εταιρεία και ικανοποίηση στον πελάτη για την αξιοπιστία τους ηλεκτρονικού καταστήματος.



ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ (NAVY and GREEN)

ΠΑΡΑΓΩΓΗ και ΕΜΠΟΡΙΑ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ
To Atlantis e-Shop της Altec Software επέλεξε η Navy and Green, για την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-Shop), http://www.navygreen-eshop.gr
Σκοπός της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός νέου καναλιού προώθησης των προϊόντων της, που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, πέρα από τα στενά γεωγραφικά σύνορα.
Όλο το έργο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε συνολικά από την Altec Software. Δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μοντέρνο και δυναμικό αλλά και ταυτόχρονα λειτουργικό σε On-Line σύνδεση με το Atlantis ERP, σύμφωνα πάντοτε με τις ιδιαίτερες ανάγκες και την ταυτότητα της Navy and Green.
Η ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ το έτος 1959 κάνει το πρωτο μεγάλο βήμα μιας μακράς και πολύ επιτυχημένης πορείας στο χώρο της ανδρικής μόδας και ένδυσης.
Σήμερα με μια δυναμική αλλά και διαρκή παρουσία στην ελληνική αγορά, εχει αναγνωριστεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές επιχειρήσεις με παραγωγική και εισαγωγική δραστηριότητα στην ανδρική ένδυση.
Η ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ διαθέτει ένα διευρυμένο και ευέλικτο δίκτυο χονδρικής διανομής που αποτελείται από επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Επίσης διαθέτει Shops in shops, συνεργασίες με επώνυμες φίρμες και αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων franchising.