Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. - Κυκλοφορία νέας έκδοσης (5.00b)



Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία,
Στα πλαίσια της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμη η έκδοση 5.00b της εφαρμογής «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.».
Η νέα έκδοση της εφαρμογής έχει εμπλουτισθεί με αρκετές νέες διαχειρίσεις απαραίτητες για τη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης, ενώ παράλληλα, ενσωματώνει πολλές νέες εργασίες και δυνατότητες, κατάλληλα σχεδιασμένες, ώστε η καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής σας να γίνει ταχύτερη και αποδοτικότερη.
Παράλληλα, από την έκδοση 5.00b,
  • Εγκαινιάζεται η λειτουργία των πρώτων νέου τύπου εργασιών, οι οποίες θα λειτουργούν καθ' όλη τη διάρκεια που η εφαρμογή σας θα καλύπτεται από Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης, ενώ η λειτουργία τους θα αναστέλλεται κατά το χρονικό διάστημα που η εφαρμογή σας θα είναι εκτός σύμβασης,
  • Ενεργοποιείται το σύστημα smart error handling για την αυτόματη αποστολή σφαλμάτων της εφαρμογής στην Altec Software και την άμεση κλήση της εταιρίας σας από τα τμήματα υπηρεσιών, για την διερεύνηση του σφάλματος.
Νέες διαχειρίσεις
  • Νέα διαχείριση για την αποστολή γραπτών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα (SMS μέσω internet). Το «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.» υποστηρίζει την αποστολή μηνυμάτων SMS είτε με τη χρήση κριτηρίων αναζήτησης σε πελάτες, προμηθευτές, επαφές και λογαριασμούς είτε με τη χρήση λίστας τηλεφωνικών αριθμών,
  • Νέα διαχείριση για τη σύνδεση του «ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ E.R.P.» με Asterisk V.O.IP τηλεφωνικά κέντρα, που προσφέρει λειτουργίες όπως αναγνώριση εισερχόμενων κλήσεων, μεταβίβαση κλήσης σε άλλο σταθμό εργασίας, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων με ένα κλικ, κ.α.
  • Δυνατότητα επιλογής του Microsoft SQL Server σαν RDBMS, για την αποθήκευση και διαχείριση των δεδομένων του «ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ E.R.P.».
Νέες εργασίες
  • Νέα εργασία για την διαχείριση των στοιχείων των επαφών ανά συναλλασσόμενο στα σταθερά στοιχεία των πελατών & προμηθευτών,
  • Νέα εργασία για την διαχείριση της κωδικοποίησης των προμηθευτών ανά είδος στα σταθερά στοιχεία των ειδών,
  • Νέα εργασία με τα «Λοιπά στοιχεία παρτίδας», όπως: A/A εγγραφής & Ημερομηνία του Βιβλίου Ιχνηλασιμότητας, Αρ. Μητρώου Παραγωγού, Ποιότητα, Ποικιλία, Τόπος & Χώρα παραγωγής,
  • Νέα εργασία για την προβολή καρτέλας εκκρεμών αξιογράφων στα σταθερά στοιχεία των πελατών & προμηθευτών,
   Νέα εργασία «Ημερολόγιο αξιογράφων» για την ημερολογιακή παρακολούθηση των αξιογράφων με βάση την ημερομηνία λήξης τους, σε επίπεδο εβδομάδας, μήνα ή έτους(1),
   Νέα εργασία προβολής του «Cash Flow» των αξιογράφων, σε επίπεδο μέρας, εβδομάδας, μήνα ή έτους(1).
(1) Εργασία νέου τύπου
Νέες δυνατότητες
  • Δυνατότητα επικόλλησης του κωδικού νέου πελάτη ή νέου είδους, που καταχωρήθηκε μέσα από τις αντίστοιχες έμμεσες εργασίες, κατά την καταχώρηση παραστατικών πώλησης,
  • Δυνατότητα εκτύπωσης ετικετών από όλες τις εργασίες εισαγωγής, μεταβολής και προβολής, παραστατικών και παραγγελιών, σε Αγορές και Πωλήσεις,
  • Προσθήκη παραμέτρου για την εμφάνιση της εικόνας των ειδών ανά κατηγορία, στις παραμέτρους της εντατικής λιανικής,
  • Δυνατότητα εμφάνισης κατά έτος, των ραντεβού στο ημερολόγιο των πωλητών.
Τα ανωτέρω χαρακτηριστικά, αποτελούν μέρος των συνολικών νέων δυνατοτήτων της νέας έκδοσης. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το σύνολο των νέων χαρακτηριστικών της έκδοσης 5.00b, θα βρείτε στα Version News της έκδοσης.
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα συμβάσεων της ALTEC SOFTWARE, ανανεώστε έγκαιρα την ετήσια Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης και εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες που σας προσφέρει νέα έκδοση.
Θα πρέπει τέλος να υπογραμμιστεί, ότι η έγκαιρη ανανέωση της Σύμβασής σας, προστατεύει την εταιρία σας τόσο από περιττές οικονομικές επιβαρύνσεις, όσο και από οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στη μηχανογράφησή της όταν μεσολαβούν διαστήματα χωρίς υποστήριξη και επιχειρούνται πρόχειρες λύσεις της τελευταίας στιγμής.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.