Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ηλεκτρονική ενσωμάτωση / διαβίβαση παραστατικών



Αγαπητέ Κύριε / Αγαπητή Κυρία,
Όπως σίγουρα γνωρίζετε, από το Δεκέμβριο του 2010 έχουν κυκλοφορήσει εκδόσεις τόσο στις εφαρμογές «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «xLINE E.R.P.» & «ATLANTIS E.R.P.», όσο στο software του μηχανισμού σήμανσης «TAX MAΝAGER NEW», στις οποίες έχουν ενσωματωθεί όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διαβίβασης Παραστατικών.
Η ALTEC SOFTWARE, πάντα πρωτοπόρα, παρέχει σε όλους τους πελάτες που χρησιμοποιούν το λογισμικό της παράλληλα με το μηχανισμό σήμανσης «TAX MAΝAGER NEW», τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της διαδικασίας της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, με την χρήση της νέας λειτουργίας της Ηλεκτρονικής Ενσωμάτωσης Παραστατικών.
Ηλεκτρονική Διαβίβαση Παραστατικών
Ο TAX MAΝAGER NEW, όταν παραλαμβάνει από εφαρμογές ALTEC SOFTWARE παραστατικά που είναι χαρακτηρισμένα ως «ηλεκτρονικό τιμολόγιο», παράγει όχι μόνο τα υποχρεωτικά αρχεία της ηλεκτρονικής διαβίβασης αλλά και ένα επιπλέον αρχείο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ηλεκτρονική ενσωμάτωση.
Για τη διαφύλαξη της αυθεντικότητας και της ακεραιότητας των δεδομένων των ηλεκτρονικών παραστατικών, το άνοιγμα των αρχείων προϋποθέτει την γνώση από μέρους του λήπτη, του «κλειδιού» με το οποίο το έχει κρυπτογραφήσει ο αποστολέας.
Η λειτουργία της ηλεκτρονικής διαβίβασης παραστατικών προϋποθέτει την ύπαρξη ενεργής Σύμβασης Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης τόσο στην εφαρμογή ALTEC SOFTWARE όσο και στο μηχανισμό σήμανσης TAX MAΝAGER NEW του αποστολέα.
Ηλεκτρονική Ενσωμάτωση Παραστατικών
Το επιπλέον αρχείο για την αυτόματη ενσωμάτωση ηλεκτρονικά διαβιβασμένου παραστατικού ως παραστατικό αγοράς, αντιγράφεται σε τοπικό φάκελο του υπολογιστή του λήπτη και με τη χρήση της εργασίας «ενσωμάτωση ηλεκτρονικών τιμολογίων» από τις εφαρμογές ALTEC SOFTWARE (1),(2), καταχωρείται στο κύκλωμα των «Αγορών».
Η λειτουργία της ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης παραστατικών είναι διαθέσιμη ΔΩΡΕΑΝ καθ' όλη τη διάρκεια που η εφαρμογή ALTEC SOFTWARE καλύπτεται από ενεργή Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης ενώ η λειτουργία της αναστέλλεται κατά το χρονικό διάστημα που η εφαρμογή είναι εκτός σύμβασης.
Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι ο Tax Manager New αποτελεί το μοναδικό φορολογικό μηχανισμό πιστοποιημένο από την ALTEC SOFTWARE, συμβατό τόσο με τις τρέχουσες όσο και τις μελλοντικές εκδόσεις των εφαρμογών «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «xLINE E.R.P.» & «ATLANTIS E.R.P.».
(1) Η διαδικασία της ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης παραστατικών είναι άμεσα διαθέσιμη για τις εφαρμογές «xLINE E.R.P.» & «ATLANTIS E.R.P.» ενώ για την εφαρμογή «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.» θα είναι διαθέσιμη το 1ο τρίμηνο του 2012.
(2) Αναλυτικές οδηγίες παραμετροποίησης της ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης παραστατικών για το ATLANTIS E.R.P. θα βρείτε ΕΔΩ και για το xLINE E.R.P. ΕΔΩ.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Επανενεργοποίησης της ενότητας "ATLANTIS - Διαχείριση C.R.M."



Αγαπητοί συνεργάτες - πελάτες,
Στα πλαίσια της τακτικής μας επικοινωνίας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την έκδοση 2634.1 της εφαρμογής «ATLANTIS E.R.P.», έχει αλλάξει ο τρόπος ενεργοποίησης της ενότητας «Διαχείριση C.R.M.».
Εάν μετά από την διαδικασία ενημέρωσης με την νέα έκδοση του «ATLANTIS E.R.P.» δεν εμφανίζεται πλέον στο menu η συγκεκριμένη ενότητα, τότε πρέπει να ακολουθήσετε την διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά στο συνημμένο αρχείο.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Νέου Τύπου Διαχειρίσεις



Αγαπητέ κύριε / κυρία,
Η ALTEC SOFTWARE, πιστή στις δεσμεύσεις της, ενσωματώνει άμεσα στις εφαρμογές της τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις ενώ παράλληλα τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες διαχειρίσεις.
Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες των εφαρμογών «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «xLINE E.R.P.» και «ATLANTIS E.R.P.», που έχουν σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης, χρησιμοποιούν πάντα τελευταίας τεχνολογίας λογισμικό σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υποστήριξης.
Από σήμερα, οι πελάτες που ανανεώνουν τη Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης αυτόματα στην ημερομηνία λήξης της, εκτός από ΕΚΠΤΩΣΗ 5% επί της τιμής τιμοκαταλόγου, θα απολαμβάνουν ακόμη περισσότερα προνόμια.
Συγκεκριμένα, στις νέες εκδόσεις των εφαρμογών «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.», «xLINE E.R.P.» και «ATLANTIS E.R.P.», θα ενσωματώνονται σταδιακά πολλές νέες διαχειρίσεις και χρήσιμα εργαλεία, τα οποία θα λειτουργούν ΔΩΡΕΑΝ καθ' όλη τη διάρκεια που η εφαρμογή θα καλύπτεται από Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης ενώ η λειτουργία τους θα αναστέλλεται κατά το χρονικό διάστημα που η εφαρμογή θα είναι εκτός σύμβασης.
Οι πρώτες νέου τύπου διαχειρίσεις, αφορούν δύο γραφικές απεικονίσεις (ημερολόγιο αξιογράφων & cash flow αξιογράφων) για την εφαρμογή «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.» και την εργασία ηλεκτρονικής ενσωμάτωσης παραστατικών για τις εφαρμογές «xLINE E.R.P.» και «ATLANTIS E.R.P.» και θα είναι διαθέσιμες στην επόμενη έκδοση της κάθε εφαρμογής.
Επικοινωνήστε σήμερα κιόλας με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα συμβάσεων της ALTEC SOFTWARE, ανανεώστε έγκαιρα την ετήσια Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης και αποκτείστε το δικαίωμα ΔΩΡΕΑΝ χρήσης των νέων διαχειρίσεων.
Θα πρέπει τέλος να υπογραμμιστεί, ότι η έγκαιρη ανανέωση της Σύμβασής σας, προστατεύει την εταιρία σας τόσο από περιττές οικονομικές επιβαρύνσεις, όσο και από οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στη μηχανογράφησή της όταν μεσολαβούν διαστήματα χωρίς υποστήριξη και επιχειρούνται πρόχειρες λύσεις της τελευταίας στιγμής.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ Φ.Π.Α. (Άρθρο 34 του ν. 3986/2011)



Αγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία,
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2011, όπως προβλέπει το Άρθρο 34 του ν.3986/2011 του υπουργείου οικονομικών, μετατάσσονται στο 23% από 13% ένα πλήθος προϊόντων όπως ενδεικτικά οι χυμοί φρούτων και λαχανικών, τα έτοιμα ροφήματα όπως είναι ο καφές, το τσάι, η σοκολάτα, τα αεριούχα νερά, καθώς και οι υπηρεσίες εστίασης, δηλαδή η εκμετάλλευση καφενείων, καφετεριών, ζαχαροπλαστείων, εστιατορίων, ψητοπωλείων, οινομαγειρείων και λοιπών συναφών επιχειρήσεων.
Για την αυτόματη αλλαγή των συντελεστών ΦΠΑ στα είδη αυτά, η ALTEC SOFTWARE, ενσωμάτωσε στην εφαρμογή ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.(1) την εργασία «Αλλαγή συντελεστών ΦΠΑ» ενώ παράλληλα ετοίμασε αντίστοιχο εργαλείο (tool) για τις εφαρμογές ATLANTIS E.R.P. και xLINE E.R.P.
Την Τρίτη 30/08/2011, όσοι από εσάς έχετε σε ισχύ Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης Συντήρησης, θα μπορείτε να παραλαμβάνετε τη νέα έκδοση της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. (5.00a build 1090) και το αντίστοιχο εργαλείο των εφαρμογών ATLANTIS E.R.P. και xLINE E.R.P. από την ηλεκτρονική διεύθυνση http://swsupport.altec.gr/v10, παράλληλα με αναλυτικές οδηγίες για την μετάβαση στους νέους συντελεστές.
Εναλλακτικά, οι χρήστες της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την εργασία του Live Update.
Οι αλλαγές στη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων και κατά συνέπεια η κάλυψή τους με νέες εκδόσεις, θα είναι συνεχείς για τα επόμενα χρόνια. Για το λόγο αυτό, σκόπιμο είναι να φροντίσετε για τη συνεχή κάλυψη των εφαρμογών σας με Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης Συντήρησης ώστε να είναι πάντοτε συγχρονισμένες με τις τελευταίες εκδόσεις που θα κυκλοφορούν από την Altec Software.
(1) Παλαιότερες σειρές εκδόσεων της εφαρμογής ΚΕΦΑΛΑΙΟ θα πρέπει πρώτα να αναβαθμιστούν σε ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. ώστε να είναι δυνατή η εμφάνιση και εκτέλεση της συγκεκριμένης εργασίας.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.
ALTEC ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Α.Ε.
Έδρα: Πάτμου 12, 151 23 Μαρούσι, Τηλ.: 212.6877000, Fax: 212.6877001
Υποκατάστημα: Μιχαήλ Καλού 6, 546 29 Θεσσαλονίκη, Τηλ: 2310.595600, Fax: 2310.595630
Website: www.altecsw.gr, EMail: swsales@altec.gr

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Blogάρω άρα υπάρχω


Η Altec Software A.E., εταίρος στο έργο BlogForever, σας προσκαλεί να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο του έργου (http://iprobe.gr/Surveys/BlogForever/). Σκοπός της έρευνας είναι να μάθουμε περισσότερα για το περιεχόμενο, τη χρήση και το πλαίσιο λειτουργίας των blogs. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν με σκοπό την βελτίωση της αποθήκευσης, διαχείρισης, ανάλυσης και χρήσης των blogs, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην κοινότητα των χρηστών τους. Σας διαβεβαιώνουμε ότι οι απαντήσεις σας στο ερωτηματολόγιο θα είναι εμπιστευτικές και δεν θα ζητηθεί να μας δώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία. Παρακαλούμε συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο μέχρι τις 2 Αυγούστου.


Με εκτίμηση,
Η ομάδα του έργου BlogForEver,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Altec Software - BlogForEver


Πανευρωπαϊκή έρευνα για τη χρήση και τη διαχείριση blogs!
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Ερευνητικού Έργου BlogForEver (http://blogforever.eu/) στο οποίο συμμετέχει η ALTEC SOFTWARE, διεξάγουμε μία έρευνα και σας ζητούμε να συμμετάσχετε απαντώντας στο ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στη σελίδα http://openarchives.blogspot.com/ .

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ερώτημα σχετικό έχετε είμαστε στη διάθεσή σας!

Με εκτίμηση,
Η ομάδα του έργου BlogForEver,
ALTEC SOFTWARE A.E.

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ START & SERVICES



Αγαπητοί συνεργάτες,
Στα πλαίσια της τακτικής επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την Παρασκευή 01/07/2011, η μεγάλη προσφορά της ALTEC SOFTWARE στις οικογένειες εφαρμογών Start & Services, αναπροσαρμόζεται.
Συγκεκριμένα:
Η εφαρμογή ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. Start θα πωλείται προς 450€, η εφαρμογή ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P. Services προς 200€ και η εφαρμογή xLINE E.R.P. Start προς 500€.
Οι ανωτέρω τιμές, εμπεριέχουν Σύμβαση Βασικής Υποστήριξης & Συντήρησης για έξι (6) μήνες.
Η εμπορική πολιτική των ανωτέρω εφαρμογών - 50% έκπτωση στα EXE και 40% έκπτωση στις συμβάσεις - εξακολουθεί να ισχύει και κατά τη διάρκεια της προσφοράς.
Συνημμένο σας αποστέλλουμε φυλλάδιο με την προσφορά.

Με εκτίμηση,
Εμπορική Διεύθυνση,
ALTEC SOFTWARE A.E.