Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Εφαρμογή διαχείρισης αποθηκών «MiniSCAN» στο «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.»

Η ALTEC SOFTWARE βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσει για την ενσωμάτωση της εφαρμογής διαχείρισης αποθηκών «MiniSCAN» στο «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.».

Το «MiniSCAN» έρχεται να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις βασικές ανάγκες διαχείρισης αποθηκών μιας επιχείρησης, παρέχοντας:
  • υψηλό βαθμό αξιοπιστίας
  • χαμηλό κόστος απόκτησης
  • εύκολη διαδικασία εγκατάστασης
  • λειτουργία χωρίς ιδιαίτερη εκπαίδευση των χρηστών
Παράλληλα, το «MiniSCAN» διαθέτει και έκδοση mobile, ώστε να μπορεί να εγκατασταθεί σε PDA και tablets που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Windows και το πρόγραμμα Windows Mobile Device Center.
Βασικά Χαρακτηριστικά
  • Έλεγχος Παραλαβών έναντι παραγγελίας προμηθευτή
  • Ad-hoc παραστατικό αγορών
  • Έλεγχος παραστατικού παραγγελίας πώλησης
  • Ad-hoc παραστατικό πώλησης (Δειγματισμός, παραγγελιοληψία)
  • Πολλαπλές Απογραφές
  • Εκτύπωση ετικετών είδους σε 3 standard μεγέθη
  • Ταυτοποίηση Barcode είδους & αναγνώριση είδους μέσω barcode
  • Έτοιμες εκτυπώσεις για έλεγχο barcode scans παραγγελιών & Ελλείψεις παραγγελιών
  • Import Ειδών, Barcode και σειρών παραστατικών από το «ΚΕΦΑΛΑΙΟ E.R.P.»
  • On-Line ανάγνωση μέσω Web Service των παραστατικών Πωλήσεων και Αγορών
  • On-Line αποστολή παραστατικών στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ μέσω web services και DB-Link

Αναλυτική περιγραφή των δυνατοτήτων του «MiniSCAN» θα βρείτε ΕΔΩ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ALTEC SOFTWARE που υποστηρίζει μηχανογραφικά την εταιρία σας ή με τα τμήματα πωλήσεων της ALTEC SOFTWARE, στα τηλέφωνα 212.6877000 και 2310.595600.