1) Καταχώρηση εισπράξεων
(μετρητά, επιταγές)
2) Αποστολή με e-mail φορμών
συναλλαγών (ευκαιρίες πώλησης, προσφορές, παραγγελίες και εισπράξεις) που
καταχωρήθηκαν μέσω της συσκευής android.
3) Αποστολή δυναμικά
διαμορφωμένων κειμένων word, μηνυμάτων SMS, e-mail templates, με στοιχεία συναλλαγών
που καταχωρήθηκαν μέσω της συσκευής android
4) Προβολή σε χάρτη όλων των
διευθύνσεων ενός πελάτη (έδρας, παράδοσης, υποκαταστημάτων, επαφών CRM κλπ)
5) Οδηγίες μετάβασης μεταξύ
οποιωνδήποτε δύο σημείων ή μεταξύ μιας θέσης και του σημείου που βρίσκεται ο
χρήστης της συσκευής
6) Δυνατότητα ενημέρωσης των
στιγμάτων των διευθύνσεων ενός πελάτη με τη βοήθεια του GPS της
συσκευής android.
7) Βελτιωμένη διαχείριση
αποσυνδέσεων και καθυστερήσεων δικτύου
8) Η εφαρμογή είναι
μεταφρασμένη στα Αγγλικά και στα Ρουμάνικα
Σημ.
I Για τα παραπάνω νέα χαρακτηρίστηκα απαιτούνται οι εκδόσεις : Atlantis
2640+ / Xline 86+
Σημ.
ΙΙ Λεπτομερή περιγραφή των παραπάνω θα βρείτε στα έντυπα εφαρμογών android “Οι
πελάτες μου” και “Ρυθμίσεις” που βρίσκονται στο intranet
Σημ.
ΙΙΙ Τα δεδομένα demo έχουν εμπλουτιστεί με την κατάλληλη παραμετροποίηση για την
αποστολή e-mail και με τα κατάλληλα δεδομένα για προβολή διευθύνσεων του πελάτη “Altec Software” στο χάρτη.